-
Algemene voorwaarden
-
Verzenden & retourneren
-
Disclaimer
-
Privacy Policy
-
Betaalmethoden
-
FAQ
Op deze pagina helpen we je met al je vragen. Kom je er even niet uit? Je kunt ons altijd bellen op 0636013680.
Informatie
De Goud Winkel
Hooidrift 142
3023KW
Nederland
Open in Googlemaps
Per whatsapp 24/7 bereikbaar op 0636013680
Je kunt ons mailen op [email protected]
Ook ben je welkom in onze winkel aan de hooidrift 142, 3023KW in Rotterdam
-
0636013680
Op werkdagen zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 010-4782446 -
[email protected]
Stel gerust je vraag per mail
Veelgestelde vragen
1.1 Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:
- iDeal
- Afterpay/Riverty (klik hier voor een toelichting)
- Klarna gespreid betalen (klik hier voor een toelichting)
- Klarna achteraf betalen
- Paypal
- Overboeking
- Bancontact
- Sofort Banking
- Belfius Direct Net
- ING Home'pay
- Mister Cash
Voor bestellingen uit het buitenland vragen wij je om even contact met ons op te nemen voordat je bestelt. Dit ivm eventuele afwijkende verzendkosten en verzendmethodes en onze bankgegevens
2.1 Wat is de levertijd van jullie webshop?
Vrijdag vanaf 14.00 uur tot dinsdag 14.00 uur besteld, woensdag in huis .
Dinsdag vanaf 14.00 uur tot donderdag 14.00 uur besteld, is vrijdag in huis.
Donderdag vanaf 14.00 uur tot vrijdag 14.00 besteld, is maandag in huis.
*Voor de verzending maken wij gebruik van PostNl Express. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door PostNl Expess. De verantwoordelijkheid bij de verzending ligt geheel bij ons. Mocht er tijdens de verzending iets fout gaan dan wordt dit altijd netjes opgelost en ben je daar nooit de dupe van.
3.1 Hoe worden de sieraden geleverd?
Alle sieraden worden aangetekend en verzekerd verzonden via PostNl Express. Zodra je pakket klaar voor verzending is, sturen wij je je track & tracenummer zodat je jouw pakketje kan volgen via de website van https://jouw.postnl.nl/track-and-trace.
Al onze sieraden worden geleverd in een mooie verpakking. Wens je ook gebruik te maken van onze cadeauservice, dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces.
3.2 Kan ik mijn pakket traceren?
Alle sieraden worden aangetekend en verzekerd verzonden via PostNl Express. Zodra je pakket klaar voor verzending is, sturen wij je je track & tracenummer zodat je jouw pakketje kan volgen via de website van https://jouw.postnl.nl/track-and-trace.
4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling binnen Nederland van €250,- of meer betaal je geen verzendkosten. Wij nemen dan de kosten voor de aangetekende en verzekerde verzending voor onze rekening. Bij een bestelling onder €250,- bedragen de verzendkosten €12,50.
Bij een bestelling buiten Nederland van €500,- of meer betaal je geen verzendkosten. Bij een bestelling onder €500,- bedragen de verzendkosten €21,89 naar België en Luxemburg, €27,40 naar Duitsland, €29,11 naar Frankrijk, €28,43 naar het Verenigd Koninkrijk & €35,17 naar Spanje, Italië, Griekenland, Polen, Oostenrijk en Portugal.
Neem voor overige bestemmingen contact op met onze klantenservice.
Alle sieraden worden aangetekend en verzekerd verzonden via PostNl Express welke is gespecialiseerd in waardetransport. Zodra je pakket klaar voor verzending is, sturen wij je een track & tracenummer zodat je je pakketje kan volgen via de website van PostNl. Hou er rekening mee dat er voor ontvangst getekend moet worden.
5.1 Is er een fysieke winkel?
Het is uiteraard ook mogelijk uw aankoop persoonlijk op te halen in onze winkel of om de sieraden te komen bekijken en eventueel te passen. Het voordeel daarvan is dat u uw aankoop gelijk mee kan nemen en u dus niet hoeft te wachten op verzending.
Het is mogelijk om te pinnen in onze winkel.
Klik HIER voor onze openingstijden en contactgegevens.
Houdt u er rekening mee dat wij u, in verband met uw en onze veiligheid, kunnen vragen naar een geldig legitimatiebewijs.
6.1 Kan ik mijn sieraden retourneren?
Herroepingsrecht
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat (evenals custom made sieraden) volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Vergeet niet dat u eerst contact met ons op moet nemen alvorens u uw aankoop retour zend. Wij zullen u dan instructies sturen hoe u uw aankoop het beste kan retourneren.
Aankopen die retour gestuurd worden kunnen uitsluitend AANGETEKEND retour gezonden worden via PostNL en de kosten hiervan zijn voor uw rekening.
De retourkosten bedragen €8,60 bij een aankoopprijs tot €500. Bij een aankoopprijs boven de €500 bedragen de retourkosten €14,45.
Zodra het pakketje in goede orde is ontvangen door ons zullen wij uiterlijk binnen 14 werkdagen overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs.
Uiteraard is het ook altijd mogelijk om uw aankoop, zonder extra kosten, te retourneren in onze winkel.
7.1 Hoe kan ik thuis mijn ringmaat bepalen?
Klik hier voor een duidelijke uitleg om thuis zelf uw ringmaat te bepalen.
Uiteraard bent u te allen tijde welkom om GRATIS uw ringmaat nauwkeurig te laten bepalen in onze winkel.
8.1 Wat houdt jullie recycle proces in?
Klik hier voor een korte uitleg over hoe ons "recycle-proces" precies verloopt.
9.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Klik hier voor onze openingstijden en contactgegevens.
10.1 Kan ik bij jullie een ring laten vergroten of verkleinen?
Heb je een ring gevonden die je bevalt maar is de ring niet verkrijgbaar in je maat? Dan is het in sommige gevallen mogelijk om de ring te laten verkleinen of te vergroten door ons. Helaas is dit niet bij alle ringen mogelijk.
Indien je een ring door ons zou willen laten verkleinen of juist vergroten kun je het beste even contact met ons opnemen vóórdat je je bestelling plaatst. Wij kunnen je dan informeren over de mogelijkheden.
De kosten voor het VERKLEINEN van een ring bedragen €50 per ring.
De kosten voor het (maximaal 3 maten) VERGROTEN van een ring bedragen €60-100 per ring.
Na ontvangst van je betaling zullen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen, je ring laten verkleinen cq vergroten én verzenden!
Zodra je pakketje verzonden is zullen wij je dat z.s.m laten weten en sturen we je je pakketnummer zodat je de zending kan volgen op de website van mikropakket.
Meer informatie over het vergroten of verkleinen van je ring? Klik dan hier.
11.1 Heb ik garantie op mijn gekochte sieraden?
Wij bieden 30 dagen garantie op de door ons geleverde sieraden.
Indien het product een gebrek vertoont dient u dit uiterlijk binnen 30 dagen aan ons kenbaar te maken via telefoon, E-mail, WhatsApp, Facebook of in onze winkel.
Indien, naar ons oordeel, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage en/of verkeerd gebruik en/of bewerking door derden), dan zullen wij het product herstellen of vervangen binnen een termijn van 30 dagen.
Tijdens deze reparatie heeft u geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar ons oordeel, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van ons verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zullen wij u een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij u het aankoopbedrag terugbetalen.
12.1 Heb je een klacht?
Heeft u een klacht? Schroom dan niet om het ons te vertellen. Wij hopen natuurlijk niet dat het gebeurt, maar als je wel een klacht hebt, doen wij er alles aan om je hierbij te helpen.
Wij zullen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden voor uw probleem!
13.1 Staat je vraag hier niet bij?
Staat uw vraag hier niet bij? Stel uw vraag via de app (0636013680) en wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden!